Понеділок, 25.11.2024, 22:49
Вітаю Вас Гість | RSS

Сайт вчителів інформатики Криворізького району

Меню сайту
Категорії розділу
Матеріали на кабінет інформатики [7]
Матеріали на кабінет інформатики
Курси [2]
Матеріали курсів для вчителів
Розробки [7]
Розробки вчителів
Конспекти уроків [17]
Конспекти уроків з інформатики
Конкурси [19]
Положення та результати конкурсів
ПЗ [3]
Програмне забезпечення
Методичні матеріали [56]
Методичні матеріали
Олімпіади [22]
Матеріали олімпіад
ДПА [7]
Матеріали до Державної підсумкової атестації
Безпечний комп'ютерний світ [21]
Матеріали засідань методичних об'єднань [42]
Матеріали засідань методичних об'єднань
Матеріали до уроку [17]
Матеріали до уроку
Програми [5]
Програми з предметів, гуртків, факультативів
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 134
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Форма входу

Каталог файлів

Головна » Файли » Методичні матеріали

Секрети успіху Стіва Джобса. Найвідоміші фрази Стіва Джобса
26.03.2013, 13:23

Секрети успіху Стіва Джобса

 

У 1983 році Стів Джобс (Steve Jobs) запросив главу Pepsi Джона Скаллі (John Sculley) до Apple однією з найвідоміших фраз у бізнесі: «Чи хочеш ти провести залишок життя, продаючи солодку воду, або ти хочеш спробувати змінити світ?»

Стів Джобс і Джон Скаллі управляли Apple разом в якості виконавчих директорів, роблячи ставку на останні технології, широку рекламу і відмінний дизайн. Але незабаром їх відносини зіпсувалися і тепер Джон Скаллі відомий як людина, що змусила Стіва Джобса залишити в 1993 році свій пост в компанії після протистояння за контроль над Apple.

 

Нещодавно Джон Скаллі вперше публічно висловився про Стіва Джобса і про секрети його успіху. Він зазначає, що під час ранньої 

роботи зі Стівом отримавбезліч уроків щодо розробки продуктів і маркетингу. «Дивно, як він зараз, через роки, все ще дотримується тих же принципів». Потім він додав, що спочатку не бачив жодних шансів у дотриманні цих принципів, але Стіву Джобсу вдавалося щоразу доводити їх перевагу.

 

Спочатку, зі зрозумілих причин, Джон Скаллі не хотів говорити про Джобса, відзначаючи, що вже давно з ним не спілкується. Але журналіст Леандер Кахні (Leander Kahney) відзначив, що є шанувальником Стіва Джобса і не збирається копирсатися в брудній білизні, а лише хоче дізнатися про те, що є причиною успіху нинішнього глави Apple.

 

 

 

Протягом 90-хвилинної розмови Джон Скаллі розкрив головні принципи Стіва Джобса для створення відмінних продуктів:

1.     Прекрасний дизайн. Стів Джобс вважав дизайн дуже важливою частиною продукту, причому дивився на це питання з точки зору зручності використання. Він починав з вивчення досвіду італійських дизайнерів автомобілів. У той час ніхто в Кремнієвій долині не займався подібним, тому що це було, загалом-то, останнім про, що могли помислити інженери долини в той час. Так що Apple спочатку займалася не тільки комп’ютерами, але і дизайном продуктів, маркетингом та позиціонуванням.

2.     Взаємодія з користувачем. Він завжди дивився на речі з точки зору використання продукту споживачем. Це питання безперервним ланцюжком проходило через всі етапи створення системи, будь то настільний комп’ютер або iTunes, в тому числі і через виробництво, постачання, маркетинг і магазини.

3.     Ніяких фокус-груп. Стів говорив: «Як я можу запитати когось про те, яким повинен бути графічний комп’ютер, якщо ця людина поняття не має, що таке цей графічний комп’ютер, адже ніхто його ніколи не бачив?». Він був упевнений, що показати людям калькулятор недостатньо, щоб вони могли уявити, яким повинен бути комп’ютер, адже крок у розвитку занадто великий.

4.     Перфекціонізм. Він був завжди людиною, яка вірила в важливість кожної деталі на кожному кроці створення продукту. Він був методичний і акуратний у всьому. Загалом, перфекціоністом.

5.     Бачення. Стів Джобс був упевнений, що комп’ютери поступово стануть споживчим продуктом. Це була дуже дивна ідея на початку 1980-х років, тому що люди сприймали персональні комп’ютери лише зменшеною версією великих комп’ютерів, так дивилася  і в IBM. Хтось уявляв ПК як ігрову машину, але Стів думав про щось принципово інше, припускаючи, що він стане «велосипедом для розуму», який дозволить людям мати ті можливості, про які вони ніколи раніше не мріяли. Це набагато більше, ніж просто зменшені версії великих комп’ютерів.

6.     Мінімалізм. Методологію Стіва Джобса відрізняє від інших те, що, на його думку, в ухваленні рішень найбільш важливими з прийнятих рішень є не ті, що ти вирішив робити, а ті, що ти вирішив не робити. Він мінімаліст. Дотримуючись цього принципу, він завжди доводить речі до мінімального рівня. Це не спрощенство, а зручність. Він спрощує те, що занадто складно.

7.     Наймати найкращих. У Стіва є здатність знаходити найкращих і найрозумніших людей. Він дуже харизматичний і вміє переконати людей приєднатися до його команди і повірити в його бачення навіть для не існуючих продуктів. Приймав людей у свою команду він завжди особисто, не довіряючи цю справу іншим.

8.     Робота над деталями. На одному рівні він працює над «зміною світу», це його великий принцип, а на іншому — спускається до деталей у створенні продуктів та дизайну програмного забезпечення, обладнання, систем, додатків і периферії. Він завжди непохитний у питаннях реклами, дизайну і у всьому іншому.

9.     Залишатися невеликими. Ще одна річ, яку не любить Стів Джобс — це великі організації. Він вважає їх занадто бюрократичними і неефективними. У нього було правило мати не більше 100 чоловік у команді Mac. Пояснення дуже просте: він хоче, щоб його оточували тільки ті люди, яких він особисто знає, щоб він мав можливість контролювати всю роботу.

10.   Відхиляти погану роботу. Це як у майстерні живописця, а Стів Джобс є майстром, який дивиться за роботою та приймає рішення, відхиляючи ті чи інші речі. Приміром, інженер приносить Стіву Джобсу новий код будь-якого ПЗ, глава Apple оцінює його, і повертає програмісту зі словами, що код ще недостатньо хороший. Цим він змушує людей рости над собою.

11.   Бездоганність. Стіва Джобса відрізняє від інших людей на кшталт Білла Гейтса, хоча той теж видатна людина, те, що Білл ніколи не був зацікавлений у великому стилі. Він завжди цікавився домінуванням на ринку. Він випускав лише те, що повинен був, щоб досягти цієї мети. Стів ніколи не робив так і вірив в досконалість.

12.   Системний підхід. iPod є прекрасним прикладом методології Стіва Джобса, яка починається з користувача і закінчується всією системою. Він завжди був прихильником роботи над всією системою. Він не дизайнер, а прекрасний системний мислитель. Цього ви не побачите в інших компаніях. Вони мають тенденцію фокусуватися у своїй галузі, для решти залучаючи зовнішні ресурси.

Ось такі цікаві думки про Стіва Джобса висловив колишній глава Apple і людина, яка багато років пропрацювала з ним.

 

 Найвідоміші фрази Стіва Джобса

Категорія: Методичні матеріали | Додав: leontjeva
Переглядів: 785 | Завантажень: 0 | Рейтинг: 4.0/3
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Пошук

Copyright MyCorp © 2024
Створити безкоштовний сайт на uCoz